Paparan Video berkaitan Sugar Glider


Di sini saya sertakan sedikit paparan video yang diambil daripada laman Youtube yang mungkin boleh digunapakai oleh peminat-peminat binatang exotic ini. Kepada mereka yang dah ada pengalaman membela mahupun yang baru sahaja berjinak-jinak untuk menjadikan ia koleksi peliharaan anda bolehlah melihat video yang telah disediakan oleh saya untuk rujukan anda.


Dibawah pula saya sertakan Video yang telah dimuat turun daripada laman YOUTUBE berkaitan cara penjagaan Sugar Glider untuk tatapan dan pengetuan anda bersama.


Pelajari apa yang TIDAK harus dilakukan dengan sugar glider kesayangan anda, seperti membiarkan mereka pergi ke luar atau dimasukkan tali pada mereka. Dibawah disertakan lagi Video untuk memahami penjagaan sugar glider kesayangan anda.


Video di bawah pula adalah mengenai cara mengandalikan Sugar Glider kesayangan anda.


Sangat penting untuk anda mengetahui aksesori yang sesuai digunakan untuk diletakkan di dalam sangkar Sugar Glider. Kebanyankan di kedai haiwan mempunyai banyak pilihan untuk anda dapatkan aksesori yang bersesuai untuk diletakkan di dalam sangkar sugar glider anda. Di sini saya paparkan Video berkaitan aksesori untuk tatapan peminat-peminat diluar untuk rujukan.


0 comments:

Post a Comment