Sangkar yang sesuai untuk Sugar Glider




 Kesesuaian sangkar untuk Sugar Glider anda.

- Measurement: 12.5" x 17.5" x 35" (3 feet cage)
- Comes with small door and bigger door
- 1 Big Water Bottle
- 1 Syampoo For Sugar Glider
- 1 Hammock
- 1 Flexible Rainbow Ladder
- 1 Exercise Wheel

All Pakage Are Only RM250

Okay di sini saya nak kongsi sedikit info tentang sangkar yang sesuai untuk sugar glider anda. Sangkar tersebut hendaklah mempunyai ketinggian yang bersesuaian supaya sugar glider anda bebas untuk bergerak memandangkan ia suka memanjat. Oleh itu, saranan saya kepada pembela-pembela yang baru berjinak untuk membela binatang peliharaan ini mengetahui sangkar yang sesuai untuk diletakkan sugar glider anda.

Mungkin pada umur 2, 3 bulan ia masih boleh diletakkan pada sangkar yang kecil tetapi apabila ia meningkat dewasa/besar adalah digalakkan supaya mencari sangkar yang bersesuai. Ini bagi mengelakkan sugar glider anda menjadi tidak aktif kerana tidak banyak pergerakan yang dapat dilakukan pada ruangan sangkar yang kecil. Anda boleh mandapatkan sangkar-sangkar yang sesuai di kedai-kedai peliharaan haiwan yang kebanyakannya ada menjual sangkar yang bersesuaian.

Anda juga boleh mendapatkan khidmat nasihat pada mereka-mereka yang arif berkenaan kesuaian sangkar untuk sugar glider kesayangan anda.

Walaubagaimanapun, sekiranya anda ingin mendapatkan sangkar seperti gambar di atas anda boleh hubungi saya di nombor yang tertera atau melalui SMS. Harga bagi sangkar yang KOSONG tanpa aksesori juga boleh diperolehi melalui saya dengan harga RM130 sahaja.

Untuk makluman juga, pakej sangkar yang kecik sedikit daripada gambar sangkar diatas juga dijual dengan harga RM200. Harap maaf gambar sangkar tersebut tidak dapat di uplod buat masa ini.

Disertakan gambaran yang jelas bagi barangan yang akan anda perolehi mengikut pakej sangkar di atas :-

  1 Big Water Bottle                                              1 Syampoo For Sugar Glider



              1 Hammock                                                     1 Flexible Rainbow Ladder




         1 Exercise Wheel                                                    Full Cage With Pakage












0 comments:

Post a Comment